vrijdag 31 december 2010

Mijn beste wensen

Hallo iedereen,

Aan iedereen mijn beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat 2011 een jaar vol vreugde , succes en vriendschap mag worden waarin we het beste van onszelf kunnen geven.

2011 Wordt voor mij hopelijk een speciaal jaar. Hopelijk zal ik ergens in 2011 mijn studentenstatus kunnen inruilen voor de status van 'werkende' mens. Het zal niet makkelijk worden, zeker omdat de crisis in Europa nog een beetje blijft hangen. Wereldwijd zijn de jobvooruitzichten toch iets beter, dus ik heb er wel hoop op.

Eerst en vooral de training hier afwerken in de VS en dan nog naar België voor de resterende DA42 missies en de ACPP, waarover later meer.

Via deze weg wil ik ook even heel het team van de school bedanken. Ik denk dat zij voor ons een trainingsomgeving creëren waar de meeste studenten enkel maar van kunnen dromen. SFA, you're the best!

Groetjes uit Arizona,

Vincent

Geen opmerkingen: