maandag 5 oktober 2009

week 5

Hallo!

Afgelopen week was kort te beschrijven: intensief, net als de voorbije weken. Heel wat les, een test van communicatie en een nieuw schema voor de maand oktober.

Wat brengt oktober? Heel wat halve dagen doordat we de eerste 3 BFC sessies zullen vliegen en vermits we met 6 crews vliegen vraagt die heel wat tijd. Verder terug heel wat elektriciteit en een vijftal keer radio navigatie.

Verder op het programma progress tests van oa communications, piston engines meteo en basic radio. De eerste progress test van de maand, electrics, ligt intussen al achter mij. Morgen het resultaat!

Over resultaten gesproken: van de eerste progress test (mass & balance) weet ik intussen het resultaat. Voor mezelf was dit enerzijds wel goed (boven de vereiste 75%) maar anderzijds had ik net iets meer verwacht. Vooral de multiple choice was niet echt goed, in tegenstelling tot de open vragen, die me wel een gevoel gaven van voldoening.

Vandaag de eerste missie van BFC voorbereiden en beginnen aan mijn personal pilot handbook.

Vincent

Geen opmerkingen: