zondag 20 september 2009

week 3

Hallo iedereen!

Het gaat echt snel... het lijkt alsof we nog maar net bezig zijn maar ik zit intussen al aan week 3 op mijn blog.

Deze week niet echt veel wereldschokkende dingen gebeurd. Twee lessen Principles of Flight, general naviagtion en nog wat Airframe en systems 2.

Het eerste deel van electrics (het DC gedeelte -> gelijkstroom) zit er intussen al op. 5 Oktober wordt hiervoor de dag des oordeel, onze eerste progress test voor electrics dus.

Het nieuwe vak van de week was piston engines. Interessant vak waar de nadruk toch meer ligt op het begrijpen van hoe een motor werkt etc dan het echte "vanbuiten"leren.

Kort samengevat: We amuseren ons!

Groetjes,

Vincent

PS.: Veel mensen hebben mij intussen gewaarschuwd voor deze blog. Iedereen kan meelezen, dus ook mensen die je eventueel later nog kan tegenkomen. Toch zal ik proberen van zo open mogelijk te blijven schrijven over het hoe en wat van mijn atpl opleiding. Dit is namelijk de essentie van bloggen: aan de rest van de wereld laten weten waar je mee bezig bent. Voor heel wat jonge mensen kunnen blogs een hele hoop vragen oplossen en bovendien een bron van motivatie zijn. Die essentie wil ik proberen te behouden.

Geen opmerkingen: