donderdag 23 juli 2009

Uniform

Hallo!

Ik ben vandaag, eindelijk, naar Linders geweest. Linders is de firma die onze uniformen verzorgt en ligt in hartje Brussel!

Standaard krijgen we van SFA: 2 hemden met korte mouwen en 2 met lange mouwen
2 lange blauwe broeken en 2 lange beige broeken

De blauwe broeken zijn bedoeld om hier in Belgiƫ gedragen te worden, de beige, die ook iets lichter van stof zijn, moeten in Phoenix gedragen worden.

Vermits mijn broeken iets te lang waren,worden ze iets ingekort waardoor ik ze pas volgende week kan oppikken.

Verder heb ik nog 3 hemden bijgekocht om toch net iets meer reserve te hebben.

Groetjes,

Vincent

2 opmerkingen:

Unknown zei

Leuk dat je een blog hebt! Ik zit ook in prom 15! Toevallig ben ik vrijdag naar Linders geweest.
tot in september

Dominique

Magister legis zei

En geen kepie? :)