zondag 30 november 2008

een levensdroom die tijdelijk uiteenspat

Hallo iedereen,

Het gevreesde is gebeurd. Een zeer lichte buis op de COMPASS test heeft roet in het eten gestrooid. Engels ging goed, alsook de techische test, alleen die compass....

Het is al het ware je levensdroom, waar je jarenlang voor gewerkt hebt en jaren moed en motivatie proberen uit te putten hebt, wordt stukgeslagen in 90 min, 90 simpele minuten...

Verder blijft het wachten op de uistalg van Fysica.

Het was niet echt het ideale moment - hoewel geen enkel moment hiervoor geschikt is- om dit te vernemen. Vlak voor mijn grote Kersttoetsen , net na een periode die persoonlijk zeer zwaar ten gevolge van het overlijden van mijn grootvader begin oktober.

Eenmaal ik mijn resulaat van fysica weet, pist ik dit ook. Indien dit goed is zou ik nog wel op 17 december mijn Engels mondeling.


Groetjes,

Vincent

1 opmerking:

Anoniem zei

dag vincent,
ik ben ook juist begonnen met mijn selectie's voor SFA. Heb eergisteren COMPASS en engels gehad. Weet alleen dat ik geslaagd ben, geen punten gekregen. Deze woensdag heb ik fysica + engels (oral). Ik heb alleen geen flauw idee hoe ze fysica ondervragen...
Mijn emailadres is Protonfake1@gmail.com ,dit is mijn spammail (hier mogen ze zoveel spam op af sturen als ze willen). Wanneer zou je willen starten met de opleiding? Heb je tips (voorbeeldvragen, ...) ivm fysica?

Alvast bedankt en hopelijk tot op SFA.
Maarten